Klacht en klager, derde editie

In deze publicatie gaan we achtereenvolgens dieper in op: • wat het begrip ‘klacht’ inhoudt; • welke drempels kunnen voorkomen dat klagers een klacht indienen; • hoe het sociaaleconomische en normatieve profiel van de klager eruit ziet; • welke bescherming de klager en de klacht volgens de wetgeving genieten bij een openbaar bestuur; • hoe je best kan omgaan met klagers. Dit boek verschijnt in de reeks Klachtenmanagement voor openbare besturen. Die reeks wil overheden en organisaties die hun relatie met de burger op een degelijke manier willen uitbouwen, ondersteunen. De inhoud is zowel wetenschappelijk als praktisch van aard. De auteur analyseert en beoordeelt bestaande klachtensystemen. Een aantal praktijkvoorbeelden maken de materie levendig. We gaan op zoek naar de succesfactoren van een goed uitgebouwd klachtenmanagement, rekening houdend met de specificiteit van elke organisatie. De content is niet alleen bedoeld voor lokale en bovenlokale overheden, elke overheidsgerelateerde organisatie kan het gebruiken in haar relaties met het publiek.

 39,00

Gratis verzending

10 op voorraad

Welke uitvoering?

Paperback

€23.99

Hardcover

€29.99

eBook

-

Auteur

Frankie Schram

ISBN

9782509045928

pagina's

Reviews

Klacht en klager, derde editie

Samenvatting

In deze publicatie gaan we achtereenvolgens dieper in op: • wat het begrip ‘klacht’ inhoudt; • welke drempels kunnen voorkomen dat klagers een klacht indienen; • hoe het sociaaleconomische en normatieve profiel van de klager eruit ziet; • welke bescherming de klager en de klacht volgens de wetgeving genieten bij een openbaar bestuur; • hoe je best kan omgaan met klagers. Dit boek verschijnt in de reeks Klachtenmanagement voor openbare besturen. Die reeks wil overheden en organisaties die hun relatie met de burger op een degelijke manier willen uitbouwen, ondersteunen. De inhoud is zowel wetenschappelijk als praktisch van aard. De auteur analyseert en beoordeelt bestaande klachtensystemen. Een aantal praktijkvoorbeelden maken de materie levendig. We gaan op zoek naar de succesfactoren van een goed uitgebouwd klachtenmanagement, rekening houdend met de specificiteit van elke organisatie. De content is niet alleen bedoeld voor lokale en bovenlokale overheden, elke overheidsgerelateerde organisatie kan het gebruiken in haar relaties met het publiek.

Guarantee

Verzending en afhandeling

Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als er technische problemen zijn, kan het langer duren.

Gerelateerde boeken

Boeken die je ook leuk vindt

Gerrit Valckenaers, Eric Min

 34,50

Dieter Coppens and Tom Suykens

 19,95

Lisa Butterworth

 16,99

Peter de Wit

 15,95

Hans Jørgen Sandnes

 16,99

Riley Sager

 23,99

Wim G. Velthorst

 9,50

Vivian den Hollander

 9,99

Tomi Adeyemi

 22,99

René Diekstra

 24,99

Paul van der Mark

 26,50

Ciska Wyns, Leen Decorte, Peter Vercaemst

 24,99

het beste boek aller tijden!

Tijdloze verhalen

Verzamel de memorabele verhalen die u zich herinnert!

zie meer boeken

Klik hier

Het Weer

Blijf op de hoogte van de vrijheidsgeest

Abonneer u op de Atlantis-nieuwsbrief en ontvang wekelijks praktijkverhalen, deskundig advies en bewijs uit de praktijk. U kunt zich eenvoudig afmelden als u niet tevreden bent.

Wees professioneel en leuk in één stap

Transformeer uw manuscript in een meesterwerk met ons.

© 2025 Atlantis - All rights reserved

Ontvang de meest actuele informatie over dit boek

Vind alles wat je moet weten over dit boek, van de nieuwste auteursinformatie en nieuwste titels tot beschikbaarheid en recensies van lezers. Ontvang de laatste informatie direct in je inbox.