101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur

101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot. WAAROM? Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen. Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur. Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten. WAT? Begrijp wie je klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze beslissingen nemen. Inspirerende quotes en inzichten van experts over klantgericht werken. Aantoonbare quick wins: kleine aanpassingen met groot effect op de klantbeleving. VOOR WIE? Iedereen die direct met klanten werkt - van frontoffice tot sales en support. Leiders en managers - ondernemers, bedrijfsleiders en teamleiders die klantgerichtheid willen verankeren. Organisaties en teams - start-ups, scale-ups en grotere bedrijven die processen en cultuur klantgerichter willen maken zonder extra kosten of tijd.

 29,99

Gratis verzending

10 op voorraad

Welke uitvoering?

Paperback

€23.99

Hardcover

€29.99

eBook

-

Auteur

Steven Van Belleghem

ISBN

9789059964129

pagina's

Reviews

101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur

Samenvatting

101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot. WAAROM? Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen. Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur. Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten. WAT? Begrijp wie je klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze beslissingen nemen. Inspirerende quotes en inzichten van experts over klantgericht werken. Aantoonbare quick wins: kleine aanpassingen met groot effect op de klantbeleving. VOOR WIE? Iedereen die direct met klanten werkt – van frontoffice tot sales en support. Leiders en managers – ondernemers, bedrijfsleiders en teamleiders die klantgerichtheid willen verankeren. Organisaties en teams – start-ups, scale-ups en grotere bedrijven die processen en cultuur klantgerichter willen maken zonder extra kosten of tijd.

Guarantee

Verzending en afhandeling

Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als er technische problemen zijn, kan het langer duren.

Gerelateerde boeken

Boeken die je ook leuk vindt

Jeanette Winterson

 26,50

Kristof Snels

 24,99

Sam Ripley

 22,99

Pierre Winters and Eline van Lindenhuizen

Martin Gijzemijter

 16,95

Charel Cambré

 6,99

Amy Gille

 22,99

Ingrid Paalman-Dijkenga, Elske Brouwer-Schudde, Renske Tijhof, Maaike Kenter

 24,95

Ger Van Ewijk

 25,58

Michiel Richards

 24,99

Josyanne Groot

 29,95

Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Sven Turnhout

 29,99

B.B. Alston

 19,99

het beste boek aller tijden!

Tijdloze verhalen

Verzamel de memorabele verhalen die u zich herinnert!

zie meer boeken

Klik hier

Het ligt niet aan jou

Blijf op de hoogte van de vrijheidsgeest

Abonneer u op de Atlantis-nieuwsbrief en ontvang wekelijks praktijkverhalen, deskundig advies en bewijs uit de praktijk. U kunt zich eenvoudig afmelden als u niet tevreden bent.

Wees professioneel en leuk in één stap

Transformeer uw manuscript in een meesterwerk met ons.

© 2025 Atlantis - All rights reserved

Ontvang de meest actuele informatie over dit boek

Vind alles wat je moet weten over dit boek, van de nieuwste auteursinformatie en nieuwste titels tot beschikbaarheid en recensies van lezers. Ontvang de laatste informatie direct in je inbox.