101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur
101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot. WAAROM? Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen. Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur. Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten. WAT? Begrijp wie je klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze beslissingen nemen. Inspirerende quotes en inzichten van experts over klantgericht werken. Aantoonbare quick wins: kleine aanpassingen met groot effect op de klantbeleving. VOOR WIE? Iedereen die direct met klanten werkt - van frontoffice tot sales en support. Leiders en managers - ondernemers, bedrijfsleiders en teamleiders die klantgerichtheid willen verankeren. Organisaties en teams - start-ups, scale-ups en grotere bedrijven die processen en cultuur klantgerichter willen maken zonder extra kosten of tijd.
Auteur
Steven Van Belleghem
ISBN
9789059964129
pagina's
Reviews
Samenvatting
Guarantee
- Gratis verzending
- Veilig bestellen
- Lid van WebwinkelKeur
Verzending en afhandeling
Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als er technische problemen zijn, kan het langer duren.
Gerelateerde boeken
Blijf op de hoogte van de vrijheidsgeest
Abonneer u op de Atlantis-nieuwsbrief en ontvang wekelijks praktijkverhalen, deskundig advies en bewijs uit de praktijk. U kunt zich eenvoudig afmelden als u niet tevreden bent.
Wees professioneel en leuk in één stap
Transformeer uw manuscript in een meesterwerk met ons.
© 2025 Atlantis - All rights reserved



















