Visual Instinct

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media. Door de vier stappen Bewust-zien, Bewust-kiezen, Bewust-doen en Bewust-hebben, leer je hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.   'Wat dit boek zo waardevol maakt, is dat het verder kijkt dan tools en platformen. Het leert je dat beeld de kern van elke boodschap vormt en dat een visuele strategie net zo schaalbaar moet zijn als de technologie. Voor wie actief is in digitale communicatie is het een onmisbare gids naar helderheid en impact.' - Daan De Wever, CEO Dstny 'Visual Instinct laat zien hoe cruciaal visuele strategie is voor communicatie, in bedrijfsleven als ook in de politiek. Het maakt duidelijk dat het beeld een instrument van macht en overtuiging is. Voor de winnaars van morgen is beeld bewust inzetten een voorwaarde om gehoord en gezien te worden.' - Frédéric De Gucht, Voorzitter Sprimoglass en OpenVLD 'Visual Instinct legt haarfijn bloot dat het beeld geen bijzaak is, het ís de strategie. Het tilt de discussie van 'mooie vormgeving' naar het niveau van leiderschap en impact. Het confronteert merken en makers met de vraag, durf je visueel te leiden? Voor wie creatieve uitmuntendheid koppelt aan strategisch gewicht is dit verplichte lectuur.' - Klaartje Galle, Chief Creative Officer VML Belgium

 34,99

Gratis verzending

10 op voorraad

Welke uitvoering?

Paperback

€23.99

Hardcover

€29.99

eBook

-

Auteur

Christoph Ruys, Nick Van Heck

ISBN

9789020999358

pagina's

Reviews

Visual Instinct

Samenvatting

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media. Door de vier stappen Bewust-zien, Bewust-kiezen, Bewust-doen en Bewust-hebben, leer je hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.   ‘Wat dit boek zo waardevol maakt, is dat het verder kijkt dan tools en platformen. Het leert je dat beeld de kern van elke boodschap vormt en dat een visuele strategie net zo schaalbaar moet zijn als de technologie. Voor wie actief is in digitale communicatie is het een onmisbare gids naar helderheid en impact.’ – Daan De Wever, CEO Dstny ‘Visual Instinct laat zien hoe cruciaal visuele strategie is voor communicatie, in bedrijfsleven als ook in de politiek. Het maakt duidelijk dat het beeld een instrument van macht en overtuiging is. Voor de winnaars van morgen is beeld bewust inzetten een voorwaarde om gehoord en gezien te worden.’ – Frédéric De Gucht, Voorzitter Sprimoglass en OpenVLD ‘Visual Instinct legt haarfijn bloot dat het beeld geen bijzaak is, het ís de strategie. Het tilt de discussie van ‘mooie vormgeving’ naar het niveau van leiderschap en impact. Het confronteert merken en makers met de vraag, durf je visueel te leiden? Voor wie creatieve uitmuntendheid koppelt aan strategisch gewicht is dit verplichte lectuur.’ – Klaartje Galle, Chief Creative Officer VML Belgium

Guarantee

Verzending en afhandeling

Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als er technische problemen zijn, kan het langer duren.

Gerelateerde boeken

Boeken die je ook leuk vindt

Willem Glaudemans

 20,00

Lori Inglis Hall

 24,99

Trent Dalton

 21,99

Frida Skybäck

 22,99

Mirjam Waard, Edwin Zanen

 25,99

Michael Connelly

 22,99

Italo Calvino

 14,99

Elly Wassenaar, Ronald van Assen

 23,99

Henk Koster

 20,99

Janna Coomans

 27,99

Karin Schaefer, Helena Schaeder Soderberg

 13,50

Francesca Scanacapra

 17,99

Davy Vaesen

 20,00

S.A. Cosby

 25,99

ALANA FAIRCHILD

 34,95

het beste boek aller tijden!

Tijdloze verhalen

Verzamel de memorabele verhalen die u zich herinnert!

zie meer boeken

Klik hier

Wijs Worden VMBO deel 3

Blijf op de hoogte van de vrijheidsgeest

Abonneer u op de Atlantis-nieuwsbrief en ontvang wekelijks praktijkverhalen, deskundig advies en bewijs uit de praktijk. U kunt zich eenvoudig afmelden als u niet tevreden bent.

Wees professioneel en leuk in één stap

Transformeer uw manuscript in een meesterwerk met ons.

© 2025 Atlantis - All rights reserved

Ontvang de meest actuele informatie over dit boek

Vind alles wat je moet weten over dit boek, van de nieuwste auteursinformatie en nieuwste titels tot beschikbaarheid en recensies van lezers. Ontvang de laatste informatie direct in je inbox.