Chief Communication Officer 3.0
Van organisaties mag worden verwacht dat ze de wereld beter achterlaten dan hoe ze haar hebben aangetroffen. De winnaars van vandaag en morgen? Dat zijn de organisaties die oprecht streven naar positieve langetermijnimpact en die oog hebben voor de belangen van álle stakeholders. Openheid, dialoog en een gezonde dosis lef zijn in dit tijdperk van verandering van strategisch belang. Met een ambitieuze, gedreven en realistische communicatiedirecteur als vertrouwde adviseur, vlijmscherpe strateeg en bevlogen aanjager. In 'Chief Communication Officer 3.0' dagen Frank Körver en Eric Heres je uit om met een frisse blik te kijken naar het handelen van organisaties en de veranderende rol van de communicatiedirecteur. Met inspirerende ideeën, scherpe analyses en aansprekende praktijkvoorbeelden laten zij zien waarom de Chief Communication Officer 3.0 een sleutelrol moet spelen in elke bestuurskamer. Om communicatieprofessionals goed op deze rol voor te bereiden, wordt in dit boek een praktisch ontwikkelkompas voor de communicatiedirecteur van vandaag én morgen geïntroduceerd. Meer van hetzelfde gaat ons niet helpen bij het oplossen van de grote problemen van deze tijd. Maar wat dan wel? Dit boek benadert die vraag vanuit een communicatieperspectief en is daarmee een bron van inspiratie voor communicatieprofessionals, bestuurders en het groeiende aantal adviseurs en coaches dat actief wil bijdragen aan een betere wereld. Over de auteurs Frank Körver is management- en strategieadviseur en oprichter van Beta Strategies. Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van reputatiemanagement, corporate communicatie en leiderschap adviseert hij bestuurders, commissarissen en communicatiedirecteuren bij complexe vraagstukken. Daarnaast is hij een veelgevraagd gastspreker. Frank is medeauteur van diverse boeken, waaronder 'Het Strategisch Communicatie Frame', 'The Communication Strategy Handbook' (beide met Betteke van Ruler) en 'Issuesmanagement', een stappenplan (met Ferdinand Helmann). Eric Heres is meer dan dertig jaar actief als strategisch adviseur van CEO’s en raden van bestuur bij vraagstukken op het snijvlak van reputatiemanagement, strategie en nieuw leiderschap van CEO’s. Hij heeft zijn expertise bewezen als communicatiedirecteur bij organisaties als Achmea, FrieslandCampina, Wolters Kluwer, Akzo Nobel en APG. Hij is daarnaast coach met een focus op communicatieprofessionals. Eric is mede-eigenaar van VIRTUS Communications en (co)auteur van 'Spanning rond de boardroom' (met Frank Peters) en 'Van missie naar strijd' (met veteraan Bruno Steinfort).
Dit product is momenteel niet beschikbaar. We nemen contact met u op zodra het beschikbaar is.
Auteur
Frank Körver, Eric Heres
ISBN
9789083415864
pagina's
Reviews
Samenvatting
Guarantee
- Gratis verzending
- Veilig bestellen
- Lid van WebwinkelKeur
Verzending en afhandeling
Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als er technische problemen zijn, kan het langer duren.
Gerelateerde boeken
Boeken die je ook leuk vindt
Blijf op de hoogte van de vrijheidsgeest
Abonneer u op de Atlantis-nieuwsbrief en ontvang wekelijks praktijkverhalen, deskundig advies en bewijs uit de praktijk. U kunt zich eenvoudig afmelden als u niet tevreden bent.
Wees professioneel en leuk in één stap
Transformeer uw manuscript in een meesterwerk met ons.
© 2025 Atlantis - All rights reserved



















