Wat zegt de etiquette?

Van ritsen in het verkeer tot aanschuiven aan de kassa in de supermarkt, van de dresscode bij een hittegolf tot de do’s-and-don’ts bij een huwelijksfeest: moderne omgangsvormen zijn overal. Soms zijn ze subtiel, soms wettelijk verplicht, maar altijd bedoeld om het leven samen vlotter en aangenamer te maken. Met een frisse blik, een flinke dosis humor en zonder belerend vingertje bundelt Kevin Strubbe de hedendaagse etiquette in dit boek. Bekijk deze tips als een buffet: neem wat je nodig hebt, laat de rest voor wat het is. Dit boek is er om te inspireren, te informeren en af en toe een glimlach te ontlokken. Kevin Strubbe, gepassioneerd door etiquette en gastvriendelijkheid, werkte als manager voor hotels in binnen- en buitenland en is sinds 2005 zaakvoerder van Hospitality Creators, waar hij klant- en gastvriendelijkheidstrainingen geeft aan diverse bedrijven. Daarnaast wordt hij regelmatig als etiquette-expert gevraagd in de media en is hij auteur van meerdere boeken over moderne etiquette.

 22,00

Gratis verzending

10 op voorraad

Welke uitvoering?

Paperback

€23.99

Hardcover

€29.99

eBook

-

Auteur

Kevin Strubbe

ISBN

9789462348448

pagina's

Reviews

Wat zegt de etiquette?

Samenvatting

Van ritsen in het verkeer tot aanschuiven aan de kassa in de supermarkt, van de dresscode bij een hittegolf tot de do’s-and-don’ts bij een huwelijksfeest: moderne omgangsvormen zijn overal. Soms zijn ze subtiel, soms wettelijk verplicht, maar altijd bedoeld om het leven samen vlotter en aangenamer te maken. Met een frisse blik, een flinke dosis humor en zonder belerend vingertje bundelt Kevin Strubbe de hedendaagse etiquette in dit boek. Bekijk deze tips als een buffet: neem wat je nodig hebt, laat de rest voor wat het is. Dit boek is er om te inspireren, te informeren en af en toe een glimlach te ontlokken. Kevin Strubbe, gepassioneerd door etiquette en gastvriendelijkheid, werkte als manager voor hotels in binnen- en buitenland en is sinds 2005 zaakvoerder van Hospitality Creators, waar hij klant- en gastvriendelijkheidstrainingen geeft aan diverse bedrijven. Daarnaast wordt hij regelmatig als etiquette-expert gevraagd in de media en is hij auteur van meerdere boeken over moderne etiquette.

Guarantee

Verzending en afhandeling

Wij streven ernaar om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Als er technische problemen zijn, kan het langer duren.

Gerelateerde boeken

Boeken die je ook leuk vindt

Rolinde Demeyer

 24,99

Jeltje Bakhuijs

 14,95

Sharon Garlough Brown

 24,99

Lambert Dekkers, Cor Dekkers

 24,95

Stephanie Biesheuvel and Sanne Rooseboom and Buddy Tegenbosch and Levina van Teunenbroek and Sophie Pluim and Audrey Adelin and Najiba Abdellaoui, N. and Gershwin Bonevacia and Arend van Dam and Barend Last and Milouska Meulens and Marieke Nijkamp and Katinka Polderman, K.

Gert Verhulst

 10,99

Jette Schröder

 17,99

Julie Smith

 24,99

H.M Radix

 24,50

 25,95

Sieger Vreeling

 20,00

Jeroen Kapelle and Ulbe Anema and Evelien de Visser and Dick van Veelen

 29,95

Ed van Tellingen

 25,00

Azazel Van den Berg

 22,99

het beste boek aller tijden!

Tijdloze verhalen

Verzamel de memorabele verhalen die u zich herinnert!

zie meer boeken

Klik hier

Joris' ontdekkingsreis door Dremora

Blijf op de hoogte van de vrijheidsgeest

Abonneer u op de Atlantis-nieuwsbrief en ontvang wekelijks praktijkverhalen, deskundig advies en bewijs uit de praktijk. U kunt zich eenvoudig afmelden als u niet tevreden bent.

Wees professioneel en leuk in één stap

Transformeer uw manuscript in een meesterwerk met ons.

© 2025 Atlantis - All rights reserved

Ontvang de meest actuele informatie over dit boek

Vind alles wat je moet weten over dit boek, van de nieuwste auteursinformatie en nieuwste titels tot beschikbaarheid en recensies van lezers. Ontvang de laatste informatie direct in je inbox.